Invacare is één van de wereldwijde marktleiders op het gebied van medische en revalidatietechnologie. Met een uitgebreid product- en dienstenportfolio zetten we maatstaven op het gebied van zorg en mobiliteit. We willen ouderen en mensen met een lichamelijke beperking helpen om te genieten van een betere kwaliteit van leven - trouw aan ons motto: "Yes, you can."
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden
- Aansturen en leiden van de Customer Service, Technical Service en After-Sales teams, samen met de hun toegewezen medewerkers (Coachen en ontwikkelen)
- Verantwoordelijk voor het toezicht houden op het team, evenals het rechtstreeks contact met klanten via de telefoon en het uitvoeren van algemene klantenservicetaken
- Zorg voor klanttevredenheid: De KPI's voor klantenservice bewaken en behalen terwijl je procesoptimalisatie stimuleert
- Deel uitmaken van het Nederlands Management Team
Wat je nodig hebt om te slagen
- Je hebt een bachelor- of masterdiploma
- We zijn blij als je minimaal 2 jaar ervaring hebt in een klantenservice-, distributie- of operations managementfunctie
- Ervaring in het begeleiden en motiveren van een team om deadlines te halen en procedures na te leven
- Om goed te kunnen communiceren moet je Nederlands als moedertaal hebben, Engels goed kunnen spreken en schrijven
- Vertrouwd met Microsoft Office, CRM en ERP systemen
- Uitstekende management- en leiderschapsvaardigheden; Bewezen capaciteit in het managen van cross-functionele teams
- Jouw teamspirit, hands-on mentaliteit en innovatieve manier van denken zullen je team verrijken
Geïnteresseerd?
Solliciteer dan met je CV en relevante referenties per e-mail, onder vermelding van je gewenste startdatum en salarisverwachtingen. We kijken ernaar uit om van je te horen!
Invacare
HR
E-mailadres: hrede@invacare.com
Read less