Bereikbaarheid van Invacare tijdens corona-periode
Nieuws
Bereikbaarheid van Invacare tijdens corona-periode
Informatie over de huidige bereikbaarheid van Invacare.
Wij hebben als Invacare op dit moment 2 grote prioriteiten: het zoveel mogelijk helpen van onze klanten en de gezondheid van onze werknemers en klanten. Wij volgen als bedrijf de richtlijnen van het RIVM. Hieronder een overzicht met betrekking tot onze bereikbaarheid.
Customer Service
Vanwege het thuiswerken en de verminderde bezetting op Customer Service vragen wij onze dealers om zoveel mogelijk per mail te communiceren met Customer Service. Dit betekent: CSede@invacare.com voor algemene vragen en offerte aanvragen, en ordersNL@invacare.com voor bestellingen.
Technische Dienst
Nog steeds willen wij onze dealer ondersteuning bieden bij reparaties. We verzoeken om reparaties op te sturen naar onze werkplaats in Ede, voorzien van de gebruikelijke documentatie. Trainingen die gepland stonden blijven tot nader order uitgesteld. Ook wat betreft vragen voor de Technische Dienst willen we u vragen deze zoveel mogelijk via mail te stellen: technischedienst@invacare.com.
Accountmanagers
Onze accountmanagers bieden u graag ondersteuning op afstand: telefonisch, via whatsapp (met video) of via Skype of andere online tools.
In april/mei/juni nemen wij deel aan de Poolcarrousel 2025, georganiseerd door Zorgplan BV, in samenwerking met de zorgkantoren van VGZ, CZ, Menzis en Zilveren Kruis.
We informeren je daar graag over klantprofielen in combinatie met de inzet van...
Naarmate de dagen langer worden en het weer warmer wordt, is er geen beter moment om eropuit te trekken met één van onze scootmobielen. Of je nu gaat winkelen, vrienden en familie bezoekt of een voorjaarsvakantie plant, de juiste scootmobiel kan het...
We zijn er trots op dat onze Matrx MAC de Mobility Product Award voor 2024 heeft gewonnen. Het won in de categorie Backs, Wheelchair: Planar Back & Laterals (E2620-2621). De prijs werd uitgereikt door Mobility Management, een toonaangevende...