Invacare Nederland is open en wij staan klaar om u te helpen!
Share
Gelukkig zijn er allerlei mogelijkheden om onder de huidige richtlijnen, onze klanten te helpen. Zodat we de gebruikers van onze producten zoveel mogelijk mobiliteit & ondersteuning kunnen blijven bieden in deze tijd van corona.
Ondersteuning bij passingen & advies op afstand
Onze accountmanagers helpen graag bij passingen en advies op afstand: telefonisch, per mail, via whatsapp of via Skype of andere online (video) tools. En indien de situatie het toelaat zijn we ook aanwezig bij een passing – wel op 1,5 m afstand. Natuurlijk kunnen we ook zichtmiddelen verstrekken voor een passing.
Customer Service
Vanwege het thuiswerken en de verminderde bezetting op Customer Service vragen wij onze dealers om zoveel mogelijk per mail te communiceren met Customer Service. Dit betekent: CSede@invacare.com voor algemene vragen en offerte aanvragen, en ordersNL@invacare.com voor bestellingen.
Technische Dienst
Nog steeds bieden wij onze dealer ondersteuning bij reparaties. Het heeft de voorkeur om reparaties op te sturen naar onze werkplaats in Ede, voorzien van de gebruikelijke documentatie. Als de situatie het toelaat, en er gewerkt kan worden in lijn met de richtlijnen van het RIVM, kan er ook op locatie ondersteuning aangeboden worden. Ook wat betreft vragen voor de Technische Dienst willen we u vragen deze zoveel mogelijk via mail te stellen: technischedienst@invacare.com.
We zijn er trots op dat onze Matrx MAC de Mobility Product Award voor 2024 heeft gewonnen. Het won in de categorie Backs, Wheelchair: Planar Back & Laterals (E2620-2621). De prijs werd uitgereikt door Mobility Management, een toonaangevende...
Met trots presenteren wij nieuwe opties binnen onze Invacare Power Series die extra mogelijkheden bieden. Van de basis van de elektrische rolstoel tot het zitsysteem en de bedieningselementen, we bieden een complete reeks elektrische oplossingen, elk...